Monday, July 25, 2011

JOYFUL volleyball


Վերջերս ընկերս ինձ ծանոթացրեց մի կազմակերպության հետ, որը իր մեջ ընդգրկում է Հայաստանում բնակվող բոլոր ազգային փոքրամաս

նություններին: Կազմակերպությունը կոչվում է Հայասա ԵՀԿ (երիտասարդական հասարակական կազմակերպություն):

Կազմակերպությունում անցկացրած առաջին իսկ հավաքում որոշվեց, որ պետք է անցկացվի ամառային ծրագիր Սևանալճի ափին, որտեղ բոլոր ազգերը պետք է մրցեն իրար հետ խաղալով վոլեյբոլ: Ամենահետաքրքիրը այն էր, որ ինձ ընդգրկեցին կազմակերպիչների մեջ, ես էլ շատ ուրախացա, քանի որ վաղուց երազել էի որևէ կազմակերպչական գործ անել:Կոնկրետ իմ աշխատանքը ծրագրում, դա բոլոր ազգերից թմերի ձևավորումն էր:

Ինչպես բոլորը, այնպես էլ ես սկսեցի հավաքել իմ թիմը: Յուրաքանչյուր թմում պետք է լիներ 2 աղջիկ, 3 տղա կամ հակառակը: Իսկ խաղալու համար տարածքը վերցրել էինք Հարսնաքարի լողափերից մեկը, որը շատ հրաշալի տեղ էր:

Մեզ հետ էին նաև Ռեդ Բուլլ

կազմակերպությունը, որը իր հերթին իր խաղացողների թիմն ուներ, և ըստ վիճակահանության մենք հույներս պետք է մրցեինք նրանց հետ: Ցավոք սրտի չկարողացանք հաղթել նրանց , քանի որ նրանք ուժեղ թիմ էին և զբաղեցրեցին երրորդ հորիզոնականը, երկրորդ հորիզենականում ուկրաինացիներն էին, իսկ առաջինում հրեաները:

Մենք էլ չտխրեցինք, որովհետև մեր նպատակը

այնտեղ հիանալի ժամանակ անցկացնելն էր, որը որ այդպես էլ եղավ, քանի որ բացի վոլեյբոլից կազմակերպում էինք բազմաթիվ զվարճալի խաղեր: Ծրագիրը այնքան լավն էր, որ բոլորը հիացած էին ուղակի, անգամ մեկը չկար որ դժգոհություն հայտնեց: Իսկ մենք կազմակերպիչներս շատ ուրախացանք հիանալի ծրագրիը բարեհաջող ավարտին հասցնելու համար: Այս ծրագիրը ստիպեց, որպեսզի հետագայում ևս մի ծրագիր իրականացնենք:

Արթուր Խաչատրյան

arthurkharidis@gmail.com

4 comments:

  1. Super, amen inch super er, xosqer chkan, ame inch lav a erb shrjapatvac es lav ynkernerov...

    ev togh nman cragrery misht linen qani vor npastum en azgeri hamaxmbany

    ReplyDelete
  2. Ampaiman Xdr jan senc cragrer misht el klinen!!!!!!!! Iroq shat hoyakap er!!!!!

    ReplyDelete
  3. Bravo Greece and Yezdistan + Hayasa NGO's

    ReplyDelete